مهربانی های یک دوست

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

مهربانی های یک دوست

دلی آزاد و شاد میخواهم

دگرم آرزوی عشقی نیست

بیدلان را چه آرزو باشد

دل اگر بود باز می نالید

که هنوزم نظر به او باشد

او که از من برید و ترکم کرد

پس چرا پس نداد آن دل را

وای بر من که مفت بخشیدم

دل آشفته حال غافل را ...

 

هر کجا مینگرم باز هم اوست

که به چشمان ترم خیره شده

درد عشقست که با حسرت و سوز

بر دل پر شررم چیره شده

گفتم از دیده چو دورش سازم

بی گمان زودتر از دل برود

مرگ باید که مرا دریابد

ورنه دردیست که مشکل برود...

در ظلمت مانده بودم بوی تو پیچید در دلم

روشن شد همه جا

تو را دیدم

بوی تو رفت...رفت ...

محبوبه شبم کاش در ظلمت مانده بودم...

 

ميل گم شدن در من پيدا شده است

ميل گم شدن در جايي بكر

در فكر‌هاي دور

خسته‌ام از حسِ خستگي

از اين‌كه اين‌جا نشسته‌ام

و مي‌گويم از اين‌جا و حالي

كه مرا خسته مي‌كند

خسته‌ام از خسته‌ام...

فكر رهاشدن مرا رها نمي‌كند

فكر رهاشدن در رفتن

در اعماق يك سفر

 

تمام حرف دلم این است:


من عشق را به نام تو آغاز کردم


در هر کجای عشق که هستی


آغاز کن مرا ...

 

مهربانی که به کلام در آید ، پدید آورنده اطمینان خواهد بود .


مهربانی که به بخشش بینجامد ، پدید آورنده عشق خواهد بود .


دوست یابی با علاقه مند شدن به دیگران تحقق می پذیرد ، نه با جلب علاقه دیگران .


دوستی واقعی گیاهی است که به آرامی رشد می کند


یادت باشد زمانی که صرف عمیق تر کردن دوستی با یک نفر می شود ،

هرگز هدر نمی رود.

 

رو‌به‌روی من فقط تو بوده‌ای

از همان نگاه اولین

از همان زمان که آفتاب

با تو آفتاب شد

از همان زمان که کوه استوار

آب شد

از همان زمان که جستجوی عاشقانه مرا

نگاه تو جواب شد . . .

 

برنگرد،

که بر نمی گردی تو هیچوقت

نمی خواهم داشته باشمت،نترس

فقط بیا

در خزان خواسته هام

کمی قدم بزن

تا ببینمت

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است...

 


نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت23:07---21 ارديبهشت 1391
مسعود عزیز
ممنونم برای این همه لطفی که به من داری
من هم از شاعرها و نویسنده های این متنها تشکر می کنم که باعث شدند دوست خوبی مثل شما تا این حد من رو خوشحال کنه...
من فقط انتخاب کردم.
باز هم ممنونم دوستم.


m.k
ساعت22:42---21 ارديبهشت 1391
خاطرات دیر پای درگذرند
اما تنها خاطره ی تو در دلم باقیست
آنجا که خیالت آرمیده است
تصویر معطر تو باقیست
حلاوتی دست نیافتنی در اندیشه ام
دیگران ترکم می کنند...
همه رهایم می کنند...
اما تو می مانی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |